23 października 2013

Akcja "Pieczywo świata" - 25.10-24.11

Autor: Marysia

Źródło zdjęcia

Zapraszam was do udziału w akcji kulinarnej "Pieczywo świata", która rusza na Durszlaku w piątek, 25 października, i będzie trwała do 24 listopada.

Celem akcji jest pokazanie, jak różnorodne może być pieczywo, zależnie od szerokości geograficznej. Liczę, że uda wam się znaleźć wiele ciekawych przepisów :).

Dokładne ograniczenia akcji znajdziecie na Durszlaku, a poniżej umieszczam kod bannerka akcji, który należy umieścić we wpisie.


Kod należy skopiować i wstawić na swoją stronę.
Pieczywo świata

Przy okazji gorąco zachęcam was, aby wpisy dołączane do akcji umieszczać również na liście "Na zakwasie i na drożdżach", prowadzonej przez Wisłę z Zapachu Chleba.

6 komentarzy :

  1. Marysiu, świetna inicjatywa! Dołączę w listopadzie. Mam pomysł :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę - znając Ciebie, to będzie coś super! :).

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba akcja i postaram się dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!!! Ja też bardzo chętnie dołączę, mam na oku dwa przepisy już od dawna tylko "kopa" mi brakowało ;)

    OdpowiedzUsuń